nuffnang

Wednesday, December 28, 2011

Aku, Kamu Dan Kama Sutra (link video cara dan posisi)




Pernah kamu persoalkan kepada aku tentang Kama Sutra dan dengan pantas jari menaip pada google search dan definasi yang paling tepat kita temui " Kama Sutra adalah sebuah karya literature Sanskrit yang di tulis oleh Vātsyāyana dan banyak di pakai sebagai rujukan dalam persoalan percintaan. 'Kama' dalam bahasa sanskritnya bermakna keinginan, hasrat, cinta atau nafsu manakala 'sutra' bererti benang ataupun rangkain. Digabungkan dua perkataan ini membawa erti rangkaian dari adegan hasrat percintaan (seksual). Juga boleh didefinisikan sebagai benang pengikat dalam percintaan. Walau terdapat banyak anggapan namun kama sutra bukanlah sebuah manual sex tetapi lebih kepada rujukan terhadap kebaikan dan keramahan dalam kehidupan yang banyak membincangkan sifat atau tabiat cinta, kekeluargaan dan aspek aspek yang lain berkaitan pendidikan berunsurkan kepuasan dalam kehidupan manusia." Walau apa pun yang kita baca dan cuba kita fahami tentang Kama sutra, kamu dan aku tetap mempunyai definisi tersendiri yang lebih kita fahami. Yang pasti Kama sutra telah mengeratkan hubungan kita sebagai satu pasangan.

... Vātsyāyana :-
"She places both her hands on the bed,
enthroned on your penis and
makes love to you,
while you press your two hands
to her thudding heart
This is Lilasana."

Saat kamu duduk di pangkuan aku ketika kaki aku di luruskan dan wajah saling bertentangan. Kamu membantu aku masuk ke dalam kamu. Sementara tangan kamu diatas lantai untuk memberi sokongan. Kamu bergerak ke atas dan ke bawah untuk mendapat lebih ransangan dan tusukan yang lebih dalam. Tangan aku yang bebas digunakan aku untuk meramas buah dada kamu dan sesekali untuk membantu kamu dalam mengatur kelajuan pergerakan kamu. Kelebihannya terletak pada kamu kerana kamu yang mengusai kelajuan pergerakan kamu dan tusukan yang kamu terima. Kedudukan sebegini memberi tusukan yang lebih dalam dan kamu yang mengawal pergerakan bagi mencapai klimaks kamu kerana ianya memberi lebih ransangan terhadap itil dan juga titik-G kamu.

Aku hanya baring menatap wajah kamu dan menikmati apa yang kamu berikan. Kebebasan untuk kamu meneruskan permainan ini dikuasai kamu saat kamu berada di atas aku dengan alat aku yang berada di dalam kamu di genggam oleh celahan kamu dan dengan penuh kemahiran kamu, kamu mengawal pergerakan dan tusukan di dalam kamu.

Dengan beralih kedudukan di atas kerusi, pergerakan yang sama boleh dilakukan oleh kamu ketika kamu duduk di pehaku. Tangan aku yang bebas di gunakan sebaiknya untuk terus meramas buah dada kamu, membelai rambut kamu serta meneroka seluruh tubuh kamu. Cuma dalam kedudukan sebegini, tusukan yang dalam sukar diperolehi dan ini kurang memuaskan. Posisi sebegini diterangkan oleh... Vātsyāyana :-
"Grip your lover's penis with your yoni's vice,
squeezing and stroking it,
and holding it inside for a hundred heart-beats
This is "Samdamsha".




... Vātsyāyana :-
"Her breasts stab your chest,
her thighs are stretched out along yours,
you clasp each other's hands and lie sprawled,
like two starfish making love.
This is Devabandha."


Aku meniarap slari dengan kamu yang baring di bawah ku dengan kaki terbuka, buah dada kamu bertemu dada ku. Nafas bertemu nafas, wajah bertemu wajah, bibir saling mengucupi dan tangan saling membelai, kenikmatan kemuncak sama dirasai. Sesekali posisi bertukar dengan tubuh ku dinaikkan sedikit oleh siku aku dan lutut ku yang digunakan untuk menampung berat badanku supaya kamu tidak dihempap terus. Lutut kamu juga dibengkokkan dan memberi aku lebih ruang untuk aku menekan lebih kedalam kamu. Malah, kamu dan aku juga boleh melakukannya dengan tubuh mengiring dan kamu sentiasa aku tempatkan di sebelah kiri seperti yang di tulis ... Vātsyāyana :-
"In Samputa your legs lie along hers
caressing their whole length from toes to thighs.
Your lover may be below you,
or you may both lie on your sides,
in which case she should always be on your left."




... Vātsyāyana :-
"If the lady, eager for love,
goes on all fours, humping her back like a doe,
and you enjoy her from behind,
rutting as though you'd lost all human nature,
it is "Hirana" (The Deer)."


kamu berlutut dan tangan kamu juga diletakkan di atas lantai berkedudukan seperti seekor kijang kamu bersedia menerima tusukan aku dari arah belakang kamu dan bermain cinta dengan aku. Kamu dan aku sama sama menikmati kemuncak bercinta kerana mendapat stimulasi dan penetrasi yang maksima.



No comments: