nuffnang

Sunday, September 13, 2009

Kasih Merah

Semalam aku kenal dia,
Dengan hanya satu nama,.
satu kata, satu suara,,.
Dan kini aku kenal dia dengan satu cinta.
Rinduku hanya untuk dia,..
Cinta sayang makin mendalam,..
Tak pernah ada dusta,..
Namun masih tidak ku temui bahagia..

Sepinya hati dikala,.
Gelapnya malam,..
Di kala pungguk rindukan bulan,
Namun,.
Aku sebenarnya masih terjaga,.
Aku masih di sini,
Merindui,..Menyintai dan Masih menyayangi,..
Dirinya yang kejauhan

Walau seribu tahun,
Aku masih ada di sini,
Andai aku tidak dimiliki sesiapa,..
Aku merasa lebih baik..
Cukuplah aku merasa disayangi dan dicintai,..
Kerna aku ingin semua tahu,..
Aku rela di sini dan menjadi elergi sepi...

Percayalah,..
Bak nyanyian Siti Nurhaliza,..
Kasih merah,..
Kau masih ada dan sentiasa ada,,.
Ada dihatiku,..
Ada dijiwaku..
Selamanya,...
Aku amat merinduimu..

No comments: