nuffnang

Wednesday, August 19, 2009

~AKHIRNYA~

Bagaimana harus ku katakan jika kau sudah menyatakan begitu,..
Jika tiada lagi cinta untuk aku, apa yang aku perlu nantikan sekali lagi..?
biarlah jika hanya sampai di sini jodoh kita..aku pun rela melepaskanmu..
cinta kita biarlah aku lakarkan di atas batu...kerna aku jua ingin mengabadikannya menjadi lipatan memori kita..
sudah lah b..tak usah lagi kita bertengkar..kerna aku sudah ada jawabnya.. dan aku tak ingin tahu pun apa-apa yang berkaitan dengan cintamu.. pernah jua ku katakan..kita akan menjadi kawan..bukan kekasih..sleeping dictionary..@ mahupun partner mu..sepanjang hidup.. sedikitpun aku tidak menyalahkanmu..
kita hanya mampu merancang, tetapi TUHAN yang menentukan.. Terima kasih atas kesudian mu selama ini mendengar luahan, rintihan dan keluhanku..selama ini.. Terima kasih atas segalanya...

friday, 28 August 2009 Flight AKA 5208
DEPART : 12.55 PM
aRRIVE : 14.40 PM

No comments: