nuffnang

Wednesday, August 19, 2009

.. biarkan ...

bagaimana nak aku mula ? .. tiada kata kata aku yang bermakna buat kamu.. aku tau kamu mencintai aku .. aku tau kamu amat sayangkan aku .. aku juga merasakan kamu amat merindui aku.. aku tau semua itu ..
..tiada juga alasan yang dapat aku berikan pada kamu .. tiada sebab yang harus aku utarakan pada kamu .. kenapa aku bertindak sedemikian rupa ... aku sedar , aku menyakiti hati kamu .. hirisan yang bisa menusuk hati kamu bukan sengaja aku lakukan ..
.. aku juga tidak mahu melafazkan apa yang pernah aku lafazkan pada kamu .. sejujur jujurnya itu adalah perasaan aku terhadap kamu .. bukan madah cuma tapi dari hati aku berbicara ketika itu .. kini tetap dalam hati aku merasakan yang sama... cuma aku sudah tewas dengan desakan dan perasaan yang kian memberontak dalam jiwa mengatakan aku perlu lepaskan kamu .. biar aku di persalahkan .. aku rela di tuduh apa apa saja .. aku sudah lali .. aku sudah kebal .. aku cuma mahu kamu tau saat ini aku dengan berat hati .. merelakan apa jua yang kamu lakukan terhadap aku .. aku terlalu menyakiti hati kamu .. bukan hanya kali ini tapi telah beberapa kali sebelum ini .. maaf sudah tiada erti dalam kamus cerita kita .. aku tidak akan mengucapkan untuk sekian kalinya lagi ...
.. biarkan ..

No comments: