nuffnang

Thursday, August 27, 2009

~Untuk Esok~

Payahnya aku lelapkan mata ini.. Dadaku makin berdebar debar dan laju dan bertambah laju.. 14 jam lagi, aku bakal bertemu dengan si dia.. Dia yang aku pernah rindui dan cintai selama ini.. Huh...bagaimana respon nya nanti..itu lah yang masih merungsingkan diriku. Aku tak yakin pada diri sendiri untuk ketemu dengan nya,. Nmun aku teringin sangat. Walau bagaimana pun, aku harus pergi dan bercakap dari hati ke hati dan bersemuka dengan nya.. Aku jua ingin meluahkan betapa aku merinduinya selama ini.. Perit nya menanggung rindu berbulan lama nya..
Aku dapat merasakan mungkin aku kelu..dan bkn dia yang gelabah..tetapi aku.. Namun aku berjanji dengan diriku sendiri akan berbual dengan nya seperti mana aku berbicara dengan nya melalui telefon selama ini.. Aku tak nak ada gundah di dalam dadaku. Aku tak ingin membuang masa emas itu begitu sahaja.. Aku teringin sekali untuk menggunakan masa yang ada untuk bercerita tentang masa lalu antara dia dan aku.. Teringin sekali... Namun mampu kah aku ucapkan semua itu..
Penatnya aku hari ini kerna untuk dia pada hari esok.. Aku tak kisah pun berhempas pulas bekerja hari ini kerna aku tak mahu susah pada hari esok.. Biarlah aku lapang esok.. Aku perlu tenangkan fikiran. Aku perlu kan kegembiraan sebelum ketemu dengan diri nya.. Harus ada ketenangan dalam jiwakau yang akan membuahkan satu keyakinan yang pasti..
Mungkin esok, aku tak seperti ini.. relak daripada biasa.. Dan esok,..aku akan memakai kemeja, skirt, selendang dan baju luar yang akan ku padankan dengan baju kemeja ku nati.. aku ingin tampil lawa esok..dan aku ingin semua orang akan ambil perhatian kepada diriku.dan ingin sekali aku..menjadi seorang wanita pujaan di sini..walau hanya seketika..cukuplah..kerna itu lah pendorong diriku untuk pertemuan itu...
Dan mungkin esok..semua nya akan terjawab.. dan esok..mungkin jua ia berakhir dengan satu kegembiraan @ perpisahan dan kita tidak mengetahui nya.. Namun yang pasti..dia akan merasa sunyi yang amat sangat.. Aku tak sanggup membiarkan dirinya seperti itu,.. Dan aku berjanji akan menghubungi dirinya dari semasa ke semasa.. Tak sanggup aku kehilangan suara nya yang romantis.yang menemani lenaku..dan aku juan tak ingin kehilangan dirinya dalam skype @ mahupun dalam msg...ku..
Gembiranya aku pada hari ini...kerna aku sempat jua membelikan sesuatu untuk Claire, Damien dan Faith .. Aku belikan beg BARNEY dan gown untuk Claire.. Manakala untuk Damien hanya sehelai baju..dan untuk Faith..aku belikan baju dan jua selendang untuknya..dan aku sudah tidak sabar unuk melihat mereka bertiga menggayakan pakaian itu.. Moga dirinya sempat ambil gambar dan mengirimnya pada diriku.. Miz u Claire, Damien dan Faith.. Teringin sekali aku betemu dengan kamu bertiga.. Moga ada jodoh untuk kita...
Selamat malam semua.. mz u all..muahzzzz.. mushroom..swewt and sour..

No comments: